Tisdagen den 8 november

Då sitter man på kode tågstation och väntar på tåget till göteborg ska på praktik. Usch va kallt det ska vara saknar sommaren så jävla hårt! Nu kommer snart vintern.
Men nog om det!
De var ett tag sen man blogga sist så det har hänt en del sen sist. Jag har gått och blivit singel för det första. Jag har börjat med körkortet ÄNTLIGEN.
Men Erik har ju redan fått sitt de är ju gött för han. Nu kämpar jag och Adam för fullt med körkortet. Vill helst ha det innan året är slut :)
Men just nu längtar man som fan till den 25nov då bär det av till Amsterdam Arnhem för att kolla på Qlimax 2011 fyyyfan va nice de ska bli !!!
Nu kommer tåget här så ska dra mig ha det bra så länge så hörs vi snart får vi hoppas !
Med vänlig hälsning, Ronnybooi !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0