Älskling<3333

Vi båda stod där som öppna sår,
i väntan på att förneka känslor igen.
Undrar om det finns någon som förstår,
eller om man även ska förneka kärleken.

Du gjorde allt så enkelt, bara fanns där.
Och när alla såren läkte, stannade du.
varje dag med dej finns det något nytt jag lär,
den bästa tiden i mitt liv är just nu.

jag vet mycket väl att ingen är perfekt
men du är fan så nära man kan bli.
varje sekund känner jag känslorna du väckt
till och med dina ögon som jag inte kan bestämma färgen i. 

älskling, tid spelar ingen roll.
Jag vet vad jag känner för dej.
Alla mina tankar dras åt samma håll.
Fan va jag älskar dej...

// DIN CLARA(L)L)<33333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0